Midlertidig varetagelse af kommunaldirektørens opgaver i Hjørring Kommune

Publiceret 09-03-2022
Billede af direktør Leif Johannes Jensen

Økonomiudvalget i Hjørring Kommune har besluttet, at direktionen i Hjørring Kommune i fællesskab varetager kommunaldirektørens opgaver - med Økonomi- og Arbejdsmarkedsdirektør Leif Johannes Jensen for bordenden som konstitueret kommunaldirektør fra 1. april, indtil der er en ny på plads til at stå i spidsen for Hjørring Kommunes organisation. 

Vi har en stærk, erfaren og kompetent direktion, der på sikker vis kan varetage ledelsen af Hjørring Kommune, indtil vi får ansat en ny kommunaldirektør. Vi er fra Økonomiudvalgets side sikre på, at Leif Johannes Jensen og den øvrige direktion - i samarbejde med kommunens mange kompetente og dygtige ledere og medarbejdere - på betryggende vis vil sikre en fortsat god opstart for det nye Byråd. 
 
-Borgmester Søren Smalbro
 
Det er forventningen, at Hjørring Byråd på deres møde den 30. marts igangsætter processen med at finde en ny topchef til Hjørring Kommune. Målet er, at stillingen kommer i opslag i maj måned, så den kommende kommunaldirektør kan være på plads fra 1. august.

Få yderligere oplysninger hos

Søren Smalbro, Borgmester
Tlf. 41 22 30 10

Leif Johannes Jensen, Økonomi- og arbejdsmarkedsdirektør 
Tlf. 41 22 30 13