Opgaver efter godkendelsesmodellen

Hjørring Kommune ønsker at udlicitere tøjvask for visiterede borgere i eget hjem og søger derfor leverandører til opgaven. Ansøgningen omfatter den del af praktisk bistand, der vedrører vask af visiterede borgeres tøj og linned. Ydelsen omfatter afhentning, vask, tørretumbling, pakning og aflevering i sådan stand at borgeren uden videre kan benytte tøjet.

Kontraktstart var 4. februar 2019, men ansøgninger modtages stadig løbende.

Betingelser 

Rammeaftale 

Rammeaftalebilag 1 - Kravspecifikation 

Rammeaftalebilag 2 - Kvalitetsstandard 

Rammeaftalebilag 3 - Ansøgningsskabelon 

Rammeaftalebilag 4 - Databehandleraftale 

Ved spørgsmål til ovenstående dokumenter, kan Indkøb og Udbudsafdelingen kontaktes pr. mail: Indkoebskontoret@hjoerring.dk eller pr. tlf.: 7233 3220
Offentliggørelse 23. november 2018.

Nedenstående materiale er henvendt til virksomheder, der ønsker at anmode om at blive fritvalgsleverandør af madservice i Hjørring Kommune og består af følgende dokumenter:

Informationsbrev 

 

1. Ansøgningsbetingelser 
2. Egnethedskrav - bilagsliste A-E 
3. Godkendelsesanmodning, inkl. mindstekrav 
4. Kontrakt 

Materialet skal guide den ansøgende virksomhed i forhold til ansøgningsprocessen, samt sikre at Hjørring Kommune får de nødvendige informationer til at tage stilling til, hvorvidt ansøgeren er egnet som fritvalgsleverandør. Ovenstående dokumenter udgør det officielle ansøgningsmateriale, og skal derfor udfyldes, underskrives og indsendes til af den ansøgende leverandør. Ansøgningsmaterialet skal indsendes elektronisk myndighed.aeldre@hjoerring.dk, der efterfølgende vil vurdere ansøgningen.

Ansøgningsproceduren, opgavens omfang og kontraktens betingelser er foldet ud i godkendelsesmaterialet, hvorfor det er vigtigt at den ansøgende leverandør læser samtlige fire dokumenter.

Alle spørgsmål vedrørende ansøgningsprocessen eller opgavens nærmere detaljer kan stilles til Myndighed Ældre, Hjørring Kommune på følgende mailadresse: myndighed.aeldre@hjoerring.dk

Hjørring Kommunes kvalitetsstandard for madservice kan læses i linket nedenfor.

Kvalitetsstandard 

Hjørring Kommune tilbyder borgere, der visiteres til pleje- og omsorgsforløb efter Ældreloven, fritvalgsbeviser. Hvis der er virksomheder, der gerne vil kunne varetage hjælp til borgere, der ønsker at bruge deres fritvalgsbevis, er der forskellige krav, der skal overholdes.

Se de faglige krav her


Derudover skal der underskrives en fælles dataansvarsaftale.

Læs Aftale vedrørende fælles dataansvar her

Derudover er der mulighed for, hvis virksomheden ønsker det, at indgå en aftale med Hjørring Kommune om at kunne håndtere opgaveoverdragede sundhedslovsydelser (Sundhedslovens § 138-ydelser).

Hjørring Kommune har udarbejdet en standardaftale, der kan hentes nedenfor. Af aftalen fremgår der også, hvilke faglige krav Hjørring Kommune stiller.

Læs Aftale om varetagelse af opgaveoverdragede sundhedslovsydelser i relation til frit valg efter Ældreloven her

Kontakt

Indkøb og Udbud
Hjørring Kommune

Kontakt

Myndighed, sundhed og ældre
Hjørring Kommune